Компанията в Крумовград обяви трети етап на курса „Основи на механо-поддръжката"

В началото на май тази година „Дънди Прешъс Металс Крумовград" ЕАД стартира обучителна програма съвместно с Професионалната гимназия по транспорт „Христо Смирненски". Програмата „Основи на механо-поддръжката" е изцяло разработена с цел усвояване на знания и опресняване/придобиване на умения в областта на механо-поддръжката.
Досега са организирани два курса и 21 участника са имали възможност да получат Сертификат за успешно завършено обучение. Макар и завършването на курса да не гарантира започване на работа в Дружеството, част от завършилите вече са служители в компанията в Крумовград.
На 25 октомври приключва срокът за подаване на документи на желаещите да се включат в третата и последна за годината обучителна сесия. В рамките на седем седмици, участниците ще се обучават на основни понятия в механо-поддръжката и ще имат възможност на практика да работят със специализирано оборудване.
Ако и вие търсите нови възможности  професионално развитие или просто искате да опресните знанията си, кандидатствайтена dpmkjobs@dundeeprecious.com. Можете да заявите желанието си и в офиса на адрес: ул. „Христо Ботев" 1, посочват от компанията.
В следващите редове можете да прочетете какво мотивира двама от участниците в Програмата– Евтим и Дарина.

Дарина Махмуд – участник във втория курс на Програмата
„Завършила съм гимназията по транспорт „Христо Смирненски". Видях обявата в информационния център на „Дънди" и макар, че в момента съм в отпуск по майчинство, реших да кандидатствам. Тъй като пишеше, че могат да се записват момичета и момчета, помислих си, че ще има и други момичета в курса. Определено бях изненадана, че съм единствената, която се е записала в програмата, но дори и сама сред момчетата, това не ме отказва.
Интересно ми е по време на обучението и когато слушаш това, което преподавателят обяснява, след това нещата стават лесно. По време на практиката работим с бормашини, заваряваме - за мен всичко това е ново. Да, първоначално имаше известно притеснение, тъй като никога преди това не се бях занимавала с подобно нещо, но след като съм поработила, като се уча, усещам, че нещата се получават и ми е приятно.
Мога да кажа, че в курса има място за жени. Ако можеш да правиш това, което всички могат и правят, защо не една жена да се занимава с поддръжка.
Бих препоръчала на повече момичета да пробват – може да се изненадат от себе си и да харесат тази дейност".

Евтим Самуилов – завършил първия курс на Програмата и в момента служител в „Дънди Прешъс Металс Крумовград" ЕАД
„И аз разбрах за програмата от информационните табели, макар че имам познати, които работят в „Дънди". Занимавал съм се и преди с подобна дейност, познато ми е, въпреки че съм работил в различна индустрия. Човек трябва да се учи цял живот. За мен беше важно да си припомня някои неща, тъй като десетина години не се бях занимавал с това и съм се откъснал, а практиката учи много.
Аз съм работил и в чужбина, познато ми е, че трябва да се носят лични предпазни средства, но в „Дънди" ми направи впечатление вниманието към безопасността. Задължително трябва да се спазват правилата. Припомних си много от нещата, но част от методите на работа, апаратурата са различни. Използват се много нови технологии.
Харесва ми, че в рамките на обучението е предвидено и изучаване на английски език - добра възможност за надграждане на техническите умения. В предвидените часове по английски се учат основни понятия, които се ползват в работата. Компанията е международна и има възможност да се наложи ползването на английски език".


Share To:

24rodopi

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.