„Едни от най-приятните ми спомени са двете ми прибирания от Америка, виждайки как баща ми и най-добрите ми приятели ме чакат на летището“, сподели талантливият кърджалийски волейболист Димитър Калчев, който се състезава в колежанското първенство на САЩ.
„Роден съм и съм отраснал в Кърджали, където започнах да тренирам волейбол от 13-годишен. В момента започвам третия си сезон в Американската първа дивизия, в отбора на Нортридж, и докато трупам постижения във волейбола, ученето и работата си през годината, възнамерявам да завладея и всеки моден подиум в България, а защо не и света“, твърди Калчев пред специализирания сайт „Бг волейбол“, който и тази организира „МистърBGvolleyball“. Кърджалиецът е един от 12-те кандидати за приза.
Трите думи, които най-вярно те описват. 
Феноменален, прекрасен, неотразим. 
Какво мислиш за конкурса на BGvolleyball.com? 
Участвам за първи път и не съм много запознат с него, но изглежда забавна инициатива. 
Какво би правил, ако не беше волейболът? 
Винаги съм бил добър ученик, така че предполагам, че щях да уча нещо, някъде си, но определено съм щастлив, че съм поел пътя който съм поел. Обикалям света, срещам много хора и дори не ми се мисли за друг вариант.
Коя е най-силната ти страна?
Търпелив съм, мога упорито да влагам много време и усилия в нещо важно за мен, както е случаят с волейбола. 
Какво отчиташ като слабост? 
Мога да правя само 10 лицеви опори на лява ръка, в сравнение с 25 с дясна. 
Подвластен ли си на емоциите?
Разбира се, иначе нямаше да се занимавам със спорт, а щях да стана лекар. 
Влияеш ли се от мнението на другите?
Ако мога да извлека нещо полезно от мнението на другите, го правя, ако го сметна за неадекватно, го подминавам. 
Кои са нещата, на които най-много държиш в живота?
Волейбол, семейство, приятели, хубави филми, музика, храна. 
Моментът, който няма да забравиш?
Надявам се няма да е само един моментът, който няма да забравя. Със сигурност едни от най-приятните ми спомени са двете ми прибирания от Америка, виждайки как баща ми и най-добрите ми приятели ме чакат на летището. 
Какви умения притежаваш извън волейбола?
От сън да ме събудиш, мога да цитирам всички песни на Ъпсурт и Емануела, мога да гледам филми 24 часа с максимум 3 ставания от леглото, добър съм на тенис на маса, мога да пиша с близо 90 думи в минута на лаптоп. 
Какво е твоето виждане за „истински мъж“?
Не съм фен на определения като "истински мъж", "истинска жена", "истинско дете", но за да отговоря на въпроса бих изредил качества като искреност, постоянство, отзивчивост. 
Как се съчетава визия и спорт?
Няма да си издавам тайните (смее се). 
Колко време отделяш за външния си вид?
4 минути. 
Суетен ли си?
Отделям средно 6 секунди в избиране на дрехите си, така че не мога да кажа, че съм суетен, просто имам хубави дрехи и магията става. Почти несъществуващата си брада я бръсна веднъж на 2 седмици, иначе се поддържам от хигиенична гледна точка. Единствената промяна, откакто заминах за Щатите, ми е в прическата. 
На какъв стил залагаш извън залата?
Нося много розови тениски, часовници и не излизам без слънчеви очила. 
Какво не можеш да простиш?
Не са ми приятни хора, които не държат на думата си и такива, които плюят чалгата. 
Кои качества цениш най-много?
Обкръжавам се със забавни, директни хора, на които може да се разчита. 
Какъв ти си: първо действаш, или първо мислиш?
Първо хапвам, преди да взема важно решение. 
Каква е основната ти цел в живота?
Да съм щастлив, да прекарам повече време с любимите си хора, да стана богат, да играя волейбол на възможно най-високо ниво и да срещна Конър Макгрегър. 
Имаш ли мечти, които не си реализирал още?
Всеки ден се появяват нови и нови мечти и всеки ден правя нещо, за да се доближа до тях. 
Твоето мото в живота?
Трите Калчеви заповеди:
1. Не се надувай. 
2. Вярвай си. 
3. Угаждай си. 
Интервю на „Бг волейбол“

24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. Анонимен9/9/17 14:19

    1. Не се надувай. Каза най-голямата надувка хаха , но евала за всички постижения, имаш право да си малко надут

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен9/9/17 23:13

    Във волеибола е възможно да те удари много силно топка в главата...последствията ги виждате...

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.