„Когато съм с гълъбите се чувствам най-добре. Още от дете обичам животните и птиците, но още повече обичам да ги нахраня", казва 57-годишният Ферад Мурад от ардинското село Млечино. В двора на къщата си той има гълъбарници, където отглежда над 100 гълъба и пъдпъдъци. Ферад се грижи и за десетки кокошки, пуйки и зайци.
„Повече от 40 години гледам с голяма обич гълъби и съм се убедил, че когато съм сред птиците, се разтоварвам и забравям за житейските несгоди. Гълъбите искат много грижи. Всяка сутрин трябва да ги нахраниш с пшеница, царевица или слънчоглед. Направил съм два гълъбарника със специални клетки за птиците, за да се чувстват комфортно. Познават ме гълъбите и като ме видят, идват и кацат върху мен. Радвам се на акробатичните им номера в небето", разказва безработният родопчанин. Гордее се, че има много видове гълъби, като мардин, монахиня, келебек с разнообразни разцветки, които ги няма в региона.
„Трудът не ме плаши. Какво ли не съм работил, но никога не съм чакал хляба си наготово", споделя Ферад Мурад. Той е бил шофьор и продавач-консултант в Лалели, Истанбул през 90-те години на миналия век. Женен, има две дъщери и се радва на един внук.
Гюнер ШЮКРИ

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. Анонимен17/4/17 21:48

    много е хубаво това усещане-да нахраниш животинка.достоен човек.
    така и самата природа го обича.
    поклон пред добротата ти

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен18/4/17 11:23

    иначе гълъбите са много скъпи

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.