www.24rodopi.com

„Пич, къде ми е колата?” в Крумовград

сряда, януари 112коментара

Снежен римейк на филма „Пич, къде ми е колата?” в Крумовград. Снегът буквално е скрил от собствениците леките им автомобили.
Както вече писахме, близо половин метър е снежната покривка в родопския град.
24rodopi.com
Изпрати :

+ коментара + 2 коментара

Анонимен
12/1/17 08:15

колите се виждат ама няма как да се движат в крумосело само джиповете се движат и няколко смелчаци с леки коли защото корите на двигателя опират в снега пътищата са трагични отдолу е лед отгоре сняг непочистен и в центъра на града не можеш да караш аз място за паркиране да не говориме
днеска мислиме да си паркираме колите пред общината за да разберат и нас

Анонимен
12/1/17 08:16

Колата съм си я паркирал зад колата на зам кмета на общината оставил съм си тел номер на чистачките като иска да излезе нека ми звъне
Извинявай кмете нямаше къде да паркирам а ти можеш да минеш и през центъра

Публикуване на коментар

Редакцията не носи отговорност за съдържанието на коментарите. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Харесайте ни...

Изпращане на мейл адреса ви:

 
24 родопи