Банкови служители отказаха да приемат пари и да преведат сумата по благотворителната сметка за лечението на малката Бориса, алармираха читатели на 24rodopi.com. Причината – част от сумата била в … монети.
В кутия за събиране на дарения в Мебелна борса "Зори" в Кърджали, служителите й решили да преброят парите и да ги преведат по сметка, открита в банка ДСК. Събраните средства били 250 лева, но 60 лева от тях  - в монети. Служителите в борсата съвестно направили опис както на банкнотите, така и на монетите, и изпратили един от тях в банката. Какво било учудването й когато две банкови чиновнички започнали да я прехвърлят от гише на гише и да се карат коя да я обслужи. В крайна сметка след около 20 минути разкарване по гишетата, й отказали да вземат сумата с думите, че няма кой да брои монета по монета сумата.
„Казаха ми да отида до някой магазин и да уедря парите, дори не ме питаха каква сума искам да внеса по сметката за лечението на детето",  възмутено сподели пред 24rodopi.com изпратената от мебелната борса служителка. Тя се върнала на работното си място, където се взело решение да отидат в друга банка, независимо, че ще се наложи да платят и такса банков превод. В крайна сметка 250-те лева били преведени към края на работния ден в СИБанка, където служителката си свършила съвестно работата.
24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

34 comments so far,Add yours

  1. Анонимен26/7/16 20:59

    Мързеливки, ходила съм там. Гледат през теб с досада и ако има как ще те накарат да чакаш с часове. Има само две жени, дългогодишни служителки на банката, които са супер и работят бързо и компетентно. Едната се казва Емилия, на другата жена не й знам името, но и тя е там поне от 20 години. Другото всичко - за уволнение!

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен26/7/16 21:09

    Da, po vizrastnata v salona e nay tocna i rabotliva

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен26/7/16 21:44

    Така ще е докато им плащат по 400лв... Харчиш пари за обучение, което се отплаща след 30г... Срам и позор, под всякаква критика сме като народ тъпчат ни и ние си мълчим! Фактът, че са се отнесли така с този специфичен случай не е добре, но за един немотивиран служител това е нормално, ежедневие, рутина....

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен26/7/16 21:53

    Шефа на банката да излезе с официално становище по случая.

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен26/7/16 22:43

    nai-skapanata i komunisti4eska banka!

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен27/7/16 00:11

    tazi banka e prevurnaha v nai loshata otkakto i smeniha upravlenieto da neka shefa izleze s iziavlenie . . .ako moje da govori bulgarski

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен27/7/16 00:47

    До 21:44 Щом не са мотивирани веднага да напуснат или веднага да ги уволнят, даже за тези 400 лв. ще се намерят много кандидати за тези позиции, които са по-съвестни. То като не сътрудничиш за такава цел как може тези служителки да са съвестни към други каузи на други клиенти? От това само банката може да губи. Честито, спечелиха си лош имийж!!!

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен27/7/16 03:27

    Bulgarska robota. Tryabva da gi nakajat, no edvali. Banka shte otkazva da prieme zakonnata parichna ediniza na dirjavata. Neveroyatno, no Fakt.

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен27/7/16 08:15

    Много ги разглезиха клиентите. Този наш не ориентиран амуджа все още мисли, че са държавна банка и отива при тях като овца на вода и сол.

    ОтговорИзтриване
  10. Анонимен27/7/16 08:27

    До 21:44 След време и 1400лв. да получават, пак така ще се държат.Просто си е до човек. Ще си мислят, че за толкова пари това е нормално и трябва да взимат 2400лв. и с това ще си оправдават наглото държание! Който е съвестен и работлив работи еднакво във всякакви ситуации. Успех на момиченцето!

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен27/7/16 10:11

    АААААА, БСК... Зяща ле не съм учудена. Преди една година придружих моя близка до същата банка. И тъй като жената е възрастна и се чувства неуверена, че ще се справи с тези автоматични бележки /поредните номера/ отидох да с нея да й помогна. Започна се едно чакане, като се казва "до откат". Но аз и близката ми въоръжени с много търпение стояхме и чакахме. Из невиделица обаче докато ни се "гърчихме" под ниския таван в задушния салон дойде един господин. Преметнал правоъгълна чанта като едновремешен пощальон /по професия бивш полицай от онези времена/, и може би именно защото бе от онези времена като го видя охраната само дето не започнаха да му се кланят.... и разбира се веднага отиде на трета каса. След което аз възмутена са качих на горния етаж за да известя на някой от началниците в ДСК, че долу в салона няма никакъв ред, който така или иначе с тези безсмислени бележки искат да въведат. Казах им също, че явно едни са клиенти на ДСК, а други още по-големи клиенти. След като някакъв млад мъж настоятелно ме уверяваше, че очевадното не е очеизвадно... Посъветвах моята близка да си изтегли парите и отидохме в друга банка. Много ще се радвам, ако господина с вид на старовремски пощальон прочете коментара ми за да му стане ясно веднъж да Винаги, ЧЕ НЕ ЖИВЕЕ В СЛЕДАТА НА МИНАЛИЯ ВЕК!

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен27/7/16 10:47

    ДРУГАТА СЕ КАЗВА ГАЛЯ-СЪЩО МНОГО ОТЗИВЧИВА,ДОБРЕ,ЧЕ ВСЕ ОЩЕ ИМА И ТАКИВА!

    ОтговорИзтриване
  13. Анонимен27/7/16 11:37

    Банките вече искат клиентите да не ходят на място в банката , а всичко да става онлайн.Само, че бай Иван и бай Хасан, не се интересуват от банкиране и си ходят на гишето.
    А иначе звънят по телефони за кредити и кредитни карти.
    В конкретния случай, ако бяха казали, че искат кредит , а не да броят стотинки щяха да ухажват клиента !!
    Вината не е в служителите, а в мениджъра на ДСК Кърджали.
    Ръководителя носи отговорност.

    ОтговорИзтриване
  14. Анонимен27/7/16 11:39

    ДА СЕ УВОЛНЯТ ВИНОВНИТЕ СЛУЖИТЕЛКИ ОТ ДСК.УРОНВАТ ПРЕСТИЖА НА БАНКАТА ,НО
    СИГУРНО ИМАТ ГРЪБ И ТОВА НЯМА ДА СТАНЕ.

    ОтговорИзтриване
  15. Анонимен27/7/16 11:59

    Тъпа Байганьовщина ! Каквато ни държавата - такава и банката ни !
    Мениджъра на банката - въъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъън - за нищо не ставаааааааш ! Некадърници! Подигравате се с проблемите и болките на хората !

    ОтговорИзтриване
  16. Анонимен27/7/16 13:42

    Анелия Атанасова що я махнаха от ДСК, някой знае ли?

    ОтговорИзтриване
  17. Анонимен27/7/16 13:59

    Има две по млади момичета хич ги няма. Една до друга са им гишетата, и двете със самочувствие на " мис свят", понеже съм клиент на банката и падна ли се при тях ми призлява. Само фасони придават, а иначе хич ги няма. Иначе другите служителки са съвестни, личи си че са а опит и си вършат добре работата за разлика от другите две кокони.

    ОтговорИзтриване
  18. Анонимен27/7/16 16:04

    АМА ЗАЩО НЕ МИ ПУБЛИКУВАХТЕ КОМЕНТАРА? СИГУРНО ЗАЩОТО В ДСК ДЖЕБЕЛ Е ДЪЩЕРЯТА НА ИМАМОВ С ОБЛЕКЛО КАТО НА РОКЕРКА И ПОГЛЕД НА ДРОГИРАНА.

    ОтговорИзтриване
  19. Анонимен27/7/16 16:26

    Веднъж отидох аз да получа Европейска здравна карта за баща ми, но вместо на формуляра, който остава при тях, моите данни бяха на нашия формуляр. Признавам, че е грешка, но имайки предвид, че с баща ми живеем на един и същи адрес, имената ни съвпадат, а и други фактори, документа не ми бе даден, тъй като служителката нямало как да бъде сигурна дали съм бил аз същия човек т.е. син на моя баща !!! Ами да заповяда и да попита майка ми освен ?

    ОтговорИзтриване
  20. Анонимен27/7/16 16:27

    В Банките има служителки , които си въобразяват , че са моден подиум, а не служителки, които трябва да обслужват вежливо и УВАЖИТЕЛНО!!! Вместо това клиента среща високомерие и досада от служителките!!!

    ОтговорИзтриване
  21. Анонимен27/7/16 18:07

    Точно така служителките в ДСК са много зле без Галя и Ема.Пълно с фръцли- облекло за бар ,хапване на гише, с мазни коси от време на време.Пълно безхаберие!

    ОтговорИзтриване
  22. Анонимен27/7/16 19:55

    Никой от горе коментиралите не е бил свидетел на случилото се,но много бързо оплюват банковите служители.Всички сме се разбързали незнайно накъде.И аз съм клиент на банка ДСК и си чакам реда всеки път.Сигурно щяхте да протестирате до безкрай ако трябваше да изчакате изброяването на тези монети,дори и да знаехте за какво са.Служителките са много натоварени.Не е лесно да се работи на гише.Защо изпратената служителка не е потърсила съдействието на мениджъра на банката-прекрасен човек и професионалист.Решение винаги намира.

    ОтговорИзтриване
  23. Анонимен27/7/16 19:55

    SAGLASNA SAM CHE V BANKATA IMA PROPUSKI V NACHINA NA OBSLUJVANE NA KLIENTITE.NO NE SMYATAM CHE SAMO MENIDZURA NA INSTITUCIYATA IMA VINA ZA TOVA. CHOVEK ILI GO IMA ILI GO NYAMA TOVA DA VARSHI RABOTATA SI S YDOVOLSTVIE,DRYG E VAPROSA DALI E YDOVLETVOREN OT VAZNAGRAJDENIETO SI.I NAISTINA MOJE BI RAKOVODITELITE TRYABVA DA OBARNAT POVECHE VNIMANIE NA PO MLADITE SLYJITELI ZASHTOTO TE ISKAT V SAMOTO NACHALO DA POLUCHAVAT MNOGO PARI BEZ DA SA SE DOKAZALI , CHE SA GO ZASLYJILI.I MIJE BI RAKOVODSTVOTO TRYABVA DA OSUZNAE NUJDATA OT INFORMACIYA NA VHODA NA BANKATA ZASHTOTOT TOCHO HORATA ,KOITO SA VLOJITELI NA BANKATA NE SA DOSTATUCHO GRAMOTNI ZA DA SE SPAVYAT SUS POVIKVASHTATA IM SISTEMA .V DRYGITE YCHREJDENIYA KADETO SE POLZVA TAKAVA SISTEMA VINAFI IMA KOI DA TI POMOGNE.DORI AZ KATO CHOVEK IMASHT SE S PRETENCII ZA MALKO RAZBIRASHT OT ELEKTRONIKA SUM SE ZATRYDNYAVAL V OPITA SI DA SI VZEMA TOCHNIYA BILET.SHTO SE OTNASYA DO STANOVISHTETO NA SHEFA ZA KOETO NYAKOI IKAT TOVA EDVA LI TOVA SHTE PROMENI NESHTATA AKO SLYJITELYA SAM NE OSUZNAE KAKVO E NYJNO DA MY E DARJANIETO S KLIENTA MISLYA , CHE NAKAZANIETO NYAMA DA PROMENI NESHTATA,NA STOLA NA NAKAZANIYA STE SEDNE SLEDVASHTIYA MANEKEN DETO KAZVAT STARITE HORA KERVANA SHTE SI VARVI KYCHETATA SHTE SI LAYAT!SEGA E SEZON NA OTPYSKI I NA MNOGO GOSTI KOITO SASHTO POLZVAT YSLYGITE NA TAZI BANKA, VAZMOJNO E OT MNOGOTO CHAKASHTI KLIENTI DA SE E POLYCHILA SITYACIYATA I NEDORAZUMENIETO .POJELAVAM SPORNA RABOTA NA SLUJITELITE I PO DOBRO OTNOSHENIE KAM KLIENTITE!

    ОтговорИзтриване
  24. Анонимен27/7/16 19:56

    Дългогодишен клиент съм на Банка ДСК и служителите винаги ме обслужват бързо и учтиво. Случват се и недоразумения. Сигурен съм, че мениджърът ще вземе мерки, защото е професионалист.

    ОтговорИзтриване
  25. Анонимен27/7/16 20:04

    МОЕТО УВАЖЕНИЕ КЪМ ФИРМАТА РЕШИЛА ДА НАПРАВИ ДАРЕНИЕТО ХВАЛА НА ТАКИВА ХОРА , НО НЕКА НЕ ЗАБРАВЯТ ЧЕ В ДРУГИТЕ БАНКИ ИМА ГИШЕТА И ОТДЕЛНИ КАСИ. В ПОСОЧЕНАТА БАНКА ВСИЧКО СЕ ИЗВЪРШВА НА ЕДНО ГИШЕ И МОЖЕ БИ ЗАТОВА В СИБАНК СА БИЛИ ОБСЛУЖЕНИ ТАКА БЪРЗО В КРАЯ НА РАБОТНИЯ ДЕН!

    ОтговорИзтриване
  26. Анонимен27/7/16 20:09

    Mnogo tochno ozaglavena statiya! SRAMOTA za slyjitelite a ne za direktora zashtoto vseki direktor darji na renometo si i edva li bi dopysnal takava sityaciya oshte po malko G-ja Zvezdova zashtoot tya zapochnala trydoviya si pat ot nisko nivo i se e izdignala do tozi post s yporit trud i sam ybeden che ako e bila v salona lichno e shtyala da izbroi vaprosnata suma na moneti.vsyako stado sim ima marsha i nai dobriya ovchar ne moje da go opazi dori s cenata na vsichki ysiliya koito polaga!

    ОтговорИзтриване
  27. Прочетох внимателно всички коментари.Стана ми интересно защо никой не застава с името си зад думите си.Хора ,които пишат на латиница, вместо на кирилица, се съмняват във владеенето на майчиния българси език на мениджъра на банката!Странна работа!

    ОтговорИзтриване
  28. Анонимен27/7/16 20:24

    Аз пък винаги съм оставала доволна от обслужването в банката, както и цялото ми семейство. Служителите винаги са били любезни. Не знам защо се е получило така сега. Наистина много неприятна ситуация.

    ОтговорИзтриване
  29. Анонимен27/7/16 20:59

    Znachi vinoven e konkretniq slujitel. Az sum dulgogodishen klient na bankata i vinagi sum bil izkluchitelno dovolen ot obslujvaneto. Ne pliute po cqlata banka i po menidjurite zaradi greshkata na 1-2ma choveka.

    ОтговорИзтриване
  30. Зина Балашова27/7/16 21:06

    Браво на всички анонимни!
    Много е лесно да "плюеш",мърмориш и обвиняваш.А защо не си зададем въпроса какви сме самите ние,как обслужваме клиентите,кога се усмихваме?
    Винаги търсим виновен,отмъщение,наказание.
    Всички сме хора:изнервени,забързани,угрижени и понякога грешим.Мисля,че е достатъчно да се изправим лице в лице с хората,които сме обидили и се извиним.
    Или потъваме в дълбок и сладък сън,когато наречем някого некадърен и тъп?

    ОтговорИзтриване
  31. Анонимен27/7/16 21:06

    Бре, че се активираха служителките на банката в защита на своя мениджър. В случая обаче никой не обвинява нея или него, а тези на банковите столове. Мениджърът няма как да знае всяка дума или стъпка на подчинените си. Един съвет към ръководителя на клона - погрижете се всички да работят с униформа и най-вече да премахнат килограмите злато с които се кичат. Такава безвкусица демонстрира една от служителките ви. Идва на работа поне с половин кило злато на нея - то са пръстени, гривни, синджири, обеци. Кич и еснафщина, но явно няма кой да й направи забележка. В крайна сметка не е магазинерка, а служител в банка. Трябва да има дори изисквания за дължината на маникюра и полата. Стегнете се, не се оправдавайте, станалото -станало. Нека не се допускат повече такива случаи.

    ОтговорИзтриване
  32. Анонимен27/7/16 22:00

    Мисля, рекацията на 24 родописе изложи с тази статия. Защо не цитирате имената на читателите, които са Ви алармирали. Аз като пряк свидетел мисля, че изложеното в статията не отговоря на истината. Ако действително е имало алармиране, то то е от един от читател, а не от читатели. Дали този читател е искал да внесе сумата или само да бъде преброена. Трябваше да проверите информацията преди да публикувате статията.Едва ли служителката щеше да попречи сумата да бъде внесена, когато става дума за една благородна кауза.Съмнявам се дали с тази статия не правите реклама на една фирма и една друга банка, различна от ДСК. Надявам се да ми публикувате коментара.

    ОтговорИзтриване
  33. Анонимен27/7/16 22:47

    ДО 27/7/16 22: 00

    Никой не прави реклама на една фирма и на една банка И фирмата и банката нямат необходимост от това! Има не професионално поведение на един служител в една банка и това е факт! Ако парите не бяха за дарение, никой нямаше да обърне внимание, нормално е хората да се възмутят, защото една благородна постъпка беше подритната.
    А колкото до това, че са много натоварени , това не бива да се отразява на качеството на обслужването.
    Там работят и прекрасни професионалисти-Галя, Дима, Надя , Бейхан, Боби!

    ОтговорИзтриване
  34. Как си позволяват такива своеволия тези патки ? Сопа и дисциплинарно уволнение с парично наказание за постъпката им

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.